Sii Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Hei:) Er det noen som går opp i vekt av å trene stryke? jeg har gått opp 10 kg (har sjekka blodprøver hos legen og alt var fint), etter jeg startet å trene stryke. Har vel gått opp 8 kg siden august.. har prøvd å spist mer, har prøvd å spist mindre men, nei. Trener ganske mye og spiser så mye jeg bare klarer. (Trener vel 6 ganger i uka, og øktene varer som regel i 2 timer). har også trent meg opp til å trene 6 dager i uka. De første 6 mnd trente jeg 3 økter, før jeg økte gradvis øktene fra august av:) (for jeg liker å trene) ligger på ca 2000 -2200 kalorier daglig. Har dere noen tips til å gå ned litt igjen? Kan vel også nevne at jeg enda er normalvektig. Og hun som tok blodprøvene og legen klarte ikke se jeg hadde lagt på meg;p og fikk kommentar på hvor tynn jeg var fra før 😜 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/39149-opp-i-vekt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.