Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe romaskin med luftmostand, og har budsjett på omring 6000,-

Er ikke treningsnerd, med masse opplegg og tall, men vil komme i bedre form, og liker denne treningsformen. 

Ser på disse tre: 

Titan Life Rower R65
inSPORTline Bravos
Kayoba romaskin med luftmotstand hos Jula. 

Sistnevnte er billigst, og har fått gode kritikker, men ser ikke veldig tillitsvekkende ut. 

Titan sin ligner på Concept i utførelsen, jeg liker den vel derfor.

inSport har fått god omtale og har lang skinne, sier de. Virkel enkel å legge sammen for lagring. 

Noen som har erfaringer og anbefalinger omkring disse? Eller andre i samme prisklasse?

Takk! :)

SverreS 

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/38512-romaskin-hvilken-ville-du-valgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SverreS skrev (31 minutter siden):

Hei!

Jeg skal kjøpe romaskin med luftmostand, og har budsjett på omring 6000,-

Er ikke treningsnerd, med masse opplegg og tall, men vil komme i bedre form, og liker denne treningsformen. 

Ser på disse tre: 

Titan Life Rower R65
inSPORTline Bravos
Kayoba romaskin med luftmotstand hos Jula. 

Sistnevnte er billigst, og har fått gode kritikker, men ser ikke veldig tillitsvekkende ut. 

Titan sin ligner på Concept i utførelsen, jeg liker den vel derfor.

inSport har fått god omtale og har lang skinne, sier de. Virkel enkel å legge sammen for lagring. 

Noen som har erfaringer og anbefalinger omkring disse? Eller andre i samme prisklasse?

Takk! :)

SverreS 

Det ligger 69 romaskiner på Finn.no i alle prisklasser.

Anbefaler at du sjekker her først. 

Paul

PaulM skrev (1 time siden):

Det ligger 69 romaskiner på Finn.no i alle prisklasser.

Anbefaler at du sjekker her først. 

Paul

Er stadig innom der. Problemet er frakt som blir svært dyr når det er 30-40 kg, og prisklasse, mye Concept 2 eller magnet-brems. For dem som bor omkring Oslo er det nok mer å velge i. 

SverreS skrev (1 time siden):

Er stadig innom der. Problemet er frakt som blir svært dyr når det er 30-40 kg, og prisklasse, mye Concept 2 eller magnet-brems. For dem som bor omkring Oslo er det nok mer å velge i. 

Tror det kan gå an å forhandle en bra pris på Consept 2 maskinene.

Finn har en transporttjeneste som ikke er så veldig fyr.

Paul

PaulM skrev (3 timer siden):

Tror det kan gå an å forhandle en bra pris på Consept 2 maskinene.

Finn har en transporttjeneste som ikke er så veldig fyr.

Paul

Jeg har sett brukte Consept 2 nede på 6000 tallet i pris for flere år siden, som er mitt budsjett nå. Men nå ser jeg de ligger jevnt på det dobbelte. Og hvis billig frakt ellers nærmer seg 2000,- ellers, kan ikke Finn sin være så mye billigere. Dessuten bør jeg ha oppkrav eller annen sikker løsning. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...