Gå til innhold

Massasjepistol


Philip Andresen

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå nærmer jula seg og som vanlig så begynner jeg å stresse som F med innkjøp av gaver til familie og venner. Hvert eneste år har jeg vært så alt for sent ute med dette, men i år tenker jeg å komme jula i forkjøpet! 

Familien min er treningsfreaks akk som meg, og jeg tenker å overraske dem med en massasjepistol i år. Jeg skriver altså dette innlegget for jeg søker litt hjelp av noen som har mer erfaring med dette enn meg. 

Så først og fremst lurer jeg på: Er det noen her som har en massasjepistol selv? Fungerer den bra? Er det en spesiell modell du anbefaler? 

Jeg google litt rundt og fant denne massasjepistol testen her. Er det noen som har testet ut noen av disse som er på listen og kunne gitt meg noen tilbakemeldinger? 

 

Tusen takk for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Philip,

Hehe, godt å se jeg ikke er den eneste som stresser med dette innkjøpet av julegaver! 

Når det kommer til spørsmålet ditt om massasjepistol så tror jeg at jeg kan bistå med hjelp. Har nemlig hatt en massasjepistol i ca 6 måneder nå og er utrolig fornøyd med denne. Veldig tilfeldig da jeg gikk inn på den linken din og ser at den som har blitt kåret til best i test er den jeg kjøpte uten at jeg så den artikkelen der. Den fungerer veldig bra og anbefales. 

Når det kommer til funksjon så liker jeg veldig godt å bruke massasjepistol før og etter trening. Jeg slet mye med med muskelkramper og smerter generelt før, men etter jeg begynte å bruke massasjepistol så har det blitt mye bedre. 

Jeg er alt i alt veldig fornøyd med dette produktet som nesten ser ut som et sexleketøy! 😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...