Gå til innhold

Massasjepistol


Philip Andresen

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kom forleden dag over en facebook ad av et produkt jeg aldri har sett før. De kalte dette for en massasjepistol og de kom med en rekke påstander på siden sin om at dette har mange helsemessige fordeler. Nettsiden som jeg så denne reklamen hos kaller seg for massasjepistoler.no

Jeg lurer på om noen her har testet en slik massasjepistol før? Er det verdt pengene? Fungerer det faktisk? Leste at det kan redusere stølhet, mykne opp musklene, øke blodsirkluasjonen osv, er dette sant? Så på denne CRFIT massasjepistol modellen deres. Noen som har noe erfaring med denne? 

 

Takk for svar på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei Philip,

Massasjepistoler er utrolig populære om dagen. Vi har testet de aller fleste massasjepistolene på markedet, deriblant Theragun, Hypvervolt og noen norske modeller som Diser, Levity, PerformanceGun og flere. Theragun fra Therabody er super bra og det nærmeste vi kommer denne i Norge er PerformanceGun, massasjepistol.

 

Mvh en treningsentusiast 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...