Gå til innhold

Hjemmetrening / komme igang.


Shark1

Anbefalte innlegg

Hey hey. 

Som overskriften sier, jeg trenger litt hjelp med å komme igang med trening igjen.

Kjapp info: 180høy ca 65kg, mann 30ish. 

Jeg har ikke trent på godt over et år, da jeg plutselig måtte gjennom et mindre ålreit brudd, og alt det medfølger. Så motivasjon, overskudd og lyst har vært heeeelt fraværende. 

Jeg mistet ca 12-13kg i løpet av noen få mnd, både i muskler og den velkjente "pappakulen" 

Nå ønsker jeg å komme igang igjen, jeg har ingen intensjon om å reise på senter, da jeg rett og slett ikke gidder det enda. 

Jeg har null utstyr, men planer om å kjøpe inn manualsett neste mnd eller noe. 

Jeg ønsker i hovedsak å få litt muskler på armer og bryst. Da det er her det i hovedsak syns at ting har forsvunnet. 

Kosthold blir bedre etterhvert, dårlig akkurat nå om dagen. (Vet dette er viktig)

Tenker 20-45min så ofte jeg orker/vil/gidder osv. (Begynne med hver 3 dag, og øke.. ) dette er for meg ingen sprint, men trenger starthjelp. 

Noen som har noen gode ideer/innspill til hva jeg skal gjøre? 

Øvelser? Reps? Osv osv. 

Takk for all hjelp. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...