Gå til innhold

Liker ikke fisk, hjelp!


VegarL

Anbefalte innlegg

om du vil ha skinn på så funker det ekstremt bra når du steker det i panne om du gjør det rett. i Ovn er den eneste muligheten jeg kan tenke meg der det skal være positivt, er å saltsprenge fisken...

viss du skal ha skinn på så må du være sikker på at alle skjellene i skinnet er fjernet. om de ikke er det så er en lett måte å bare dra kniven over skinnet til du ser at du har fått fjernet alle skjellene....det er regelrett nasty å få slike med på middagen din :p

om du skal steke i panne, så tar du høy varme, og skinnsiden ned i opptil 3-4 min. du får nesten bare sjekke vert 30sek, det skal være gyldenbrunt og sprøtt skinn, da kan du snu fisken og steke den i 1 min på andre siden, så skal fisken egentlig være ferdig..

når det kommer til saltsprenging, så funker det best om du gjør det med en hel fisk :p bare send meld på innboks om noen lurer på noen greie oppskrifter :)

Ikke dum du :D Masse gode tips. Nå gjelder det bare å prøve seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...