VegarL Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 om du vil ha skinn på så funker det ekstremt bra når du steker det i panne om du gjør det rett. i Ovn er den eneste muligheten jeg kan tenke meg der det skal være positivt, er å saltsprenge fisken... viss du skal ha skinn på så må du være sikker på at alle skjellene i skinnet er fjernet. om de ikke er det så er en lett måte å bare dra kniven over skinnet til du ser at du har fått fjernet alle skjellene....det er regelrett nasty å få slike med på middagen din om du skal steke i panne, så tar du høy varme, og skinnsiden ned i opptil 3-4 min. du får nesten bare sjekke vert 30sek, det skal være gyldenbrunt og sprøtt skinn, da kan du snu fisken og steke den i 1 min på andre siden, så skal fisken egentlig være ferdig.. når det kommer til saltsprenging, så funker det best om du gjør det med en hel fisk bare send meld på innboks om noen lurer på noen greie oppskrifter Ikke dum du Masse gode tips. Nå gjelder det bare å prøve seg! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3731-liker-ikke-fisk-hjelp/page/2/#findComment-128498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.