Gå til innhold

Nybegynner og vil bli sterk


Tryingtogetfit86

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har begynt å trene. Er jente. Veier 77 kg og er ca 160 høy. 

Tok sånn type kroppsanalyse skjema på treningstudio. Her står det at jeg har mer en nok muskler. (selvfølgelig uaktiviserte). 

Ligger på ca 4 måltider om dagen. Hovedsakelig proteinkilde er bønner, linser og fisk. 

Kcal inntak på en normal dag ligger på rundt 1200-1500 kcal. Er mett og fornøyd. Forbrenner som regel fra 2000 til 2700 kcal om dagen ettersom hvor aktiv jeg er. Jeg trenger 3 til 5 ganger i uka. Så det vil jo si kcal underskudd fra 500 til 1000 hver dag. 

Som regel kardio på mølla /eclipse i minst 30 min og litt sporadiske styrke øvelser. Har egentlig ikke kommet så mye inni det ennå. Så blir mest benpress, crouch maskin, leg curl og bryst press. Pluss litt prowler for jeg syntes det er gøy. 

Her tar jeg sett på 3*10 med 20 kg belastning med unntak av benpress der jeg tar noe mer. 

 

Noen tips for hva jeg burde trene? Vil jo gå ned i vekt. Men det å se fit ut er mer viktig for meg en å gå ned i vekt. Legger ved kroppsanalyse hvis den har noe å si:

 

15541029167827063476972341601782.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...