Gå til innhold

Ingen nedgang etter en måned på 8 timers dietten


Anbefalte innlegg

Jeg er 174 cm høy, veier 72,8 kilo. Ønsker å komme tilbake til 68 kilo og målet har vært å nå dette før vinterferien. Derfor har jeg i snart fire uker nå drevet med periodisk faste med 16:8 dietten. Dette har funket overraskende fint i hverdagen, har vendt meg til å ikke spise de første timene på dagen og jeg er av typen som ikke liker å veie/scanne alt jeg spiser. For et par dager siden hadde jeg gått ned til 71 kilo, synes det ikke er godt nok men det er iallefall en nedgang. Men da jeg veide meg i dag var jeg tilbake på 72,8. Når jeg har 8 timers vinduet spiser jeg normalt og spiser sjeldent eller aldrim sjokolade, godteri, fastfood, poteter, ris eller brød. Har målt kaloriinntaket innemellom og det ligger på mellom 1000-1500 kcal på en dag. Men jeg koser meg også med et par glass vin hver kveld. Kan det være dette som fucker opp hele dietten? Eller kan det være at man går opp i vekt når man skal få mensen? Trener heller ingenting under denne dietten, har tidligere trent 1-2 ganger i uken. Føler jeg må gjøre noe drastisk nå for å klare å komme nærmere målet mitt på to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...