Gå til innhold

Anorexia


Kezz

Anbefalte innlegg

Hey, mann på 24 her. Greit å vedlegge den infoen så det er lettere å vite hvor fysikken min ligger. 

Uansett, jeg er en anorektiker under behandling, jeg har lagt på meg siden jeg var på den laveste vekta mi og er per nå ikke lenger i faresonen for undervekt eller død. 

Jeg har nå kommet så langt at jeg vil begynne å ta tilbake kroppen min fra denne sykdommen som har spist meg levende. Jeg har fortsatt så mye problemer med hvordan jeg ser ut og jeg har så mye komplekser rundt min egen fysikk, men innser at det er eksterne ting jeg må jobbe med over tid. Jeg vil dog jobbe meg selv mot en sunnere og mere estetisk finere kropp. 

Jeg er utrolig redd for å spise "feil" og jeg er så vanvittig usikker på om det tidligere kostholdet mitt som lå på et sted mellom 0 til 700 cal om dagen kan ha en innvirkning på hvordan kroppen min tar opp næring og forvalter den nå som jeg spiser tilnærmet normalt. 

Jeg ønsker å oppnå en skinny lean fysikk uten for mye bulking. Er det noen som har noen tips/erfaring eller lignende til en form for kost plan og treningsplan jeg kan følge for å oppnå dette på en sunn og god måte? 

På forhånd: Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...