Gå til innhold

gainer 2 til 2,5 kg i uka, to much?


Karolisc

Anbefalte innlegg

Hei,

Litt om, mann, 31 år, 203cm høy, start vekt 76,6 med første mål 90 kg,  har alltid sagt at jeg er hardgainer og har det umulig på og og legge på meg men i realiteten spiste jeg bare alt for liten kun en stor måltid om dagen,så jeg bestemte meg på ny bulk forsøk.

Og med ny mener jeg en som jeg velgte selv og som jeg tror funker for meg. Før hørte jeg på folk som tipsa det og det, spise 6-8 ganger om dagen til jeg ble dritt lei etter 2-3 uker, den metthetsfølelsen var helt forkastelig. 

Siden 13 Juni har jeg lagt på meg 6,9 kg som er nå på 83,5. De to første ukene hadde jeg ikke gainer med så da gikk jeg opp 1-1,5 kg i uka vel men når jeg adda gainer så ble det 2-2,5 kg i uka.

Nå spiser jeg kun 3 måltider om dagen,  frokost, lunsj, middag, noe frukt her og der. + gainer på 1000 ca, så det blir rundt 3000-3500 ca om dagen. 3 ganger om passer meg helt fint med den jobben jeg jobber med men til og med da jeg har lite lyst å spise men man skal ned uansett. Eneste kjipe er at man blir trøtt og det er vel en av grunna at alle mat planer er på å spise flere ganger enn 3 om dagen  + alt det andre som.

Måltidene mine er kun av ris (minst 100g tørr per målltid), grønsaker, kylling, kjøtt, fisk, egg, hel melk,  ikke noe junk borstett fra en gang i helgene.

Jeg kjørte myfitnesspal i starten for og få en ide hvor mye spiste jeg per måltid men sitter ikke der og teller hver eneste kallori da jeg ser ikke noe poeng med det helt ennå. 

Trener med gym ringer da jeg har mulighet til og sette de opp hos meg, annen hverdag. I tillegg til gainer tar jeg BCAA, kreating og ZMA, sover som en gud fy f*** digg.

Når jeg begynte med dette sluttet jeg og røyke og snuse noe jeg gjorde begge av samtidig :S :D og drikke hver helg, drakk nå i helgen første gang men ble jo wasted etter 4 øl og det var det.

Er det for mye å gaine så mye eller er dette kun i starten av bulken? Vurderer begynne og jogge igjen for brenne av den lille mengden av fett jeg har endelig gainet. 

Eller vil dette roe seg ned etterhvert nå som jeg blir tyngre for hver uke og kanskje jeg må legge på enda mere kallorier ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...