Gå til innhold

Trening for løpere


NewbieRuns

Anbefalte innlegg

Hei! De siste årene har jeg løpt en del og har gått ned i vekt. I perioder har jeg også trent styrke, men det er ikke noe jeg har prioritert da mine mål har vært relatert til langløping. Jeg har i det siste begynt å kjenne at jeg føler meg svak og har ikke like god muskelstyrke som før. Samtidig sliter jeg også med store muskelknuter i nakke/skuldre, og tenker at styrketrening nok vil hjelpe på dette. Jeg vil gjerne bli sterkere for å kunne forebygge skader samt å stramme opp kroppen litt. Formålet er altså ikke å kunne løfte tungt, men jeg kan godt legge på meg noen kilo i muskler😊

Jeg trener ikke på studio, så jeg vil gjerne ha tips til øvelser og programmer man kan gjøre uten utstyr og gjerne ute i naturen - om nødvendig kan jeg gå til innkjøp av treningsbånd. Er det noen som har et helkroppsprogram jeg kan kjøre x2 per uke?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...