Gå til innhold

Hjelp til oppstart etter svangerskap


Anbefalte innlegg

Hei! Gikk ned 10 kg før det kom en liten overasskelse graviditet, som førte til late dager og mye mat. Nå 9 mnd etter ungen ble pressa ut (prøv hardere treningsøkt, dere😛) har jeg endelig fått starta igjen, akkurat der jeg var sist.

Siden den gang er mye (nesten alt) glemt, og jeg føler jeg står her helt på nytt igjen! 

Målet mitt er å veie ca 60-63 kg med mye muskler og minst mulig fett. Er 163 cm over bakken og veier nå 75 kg. Har mye fett å ta av, spesielt på overkroppen. Det jeg har av kroppsvekt nå er nok 80% fett, hvertfall i mitt hode!

Trener overkropp 2 ganger i uken, og underkropp 2. Går fjellturer eller jogger/går 2 dager og fri en dag. Elsker trening så det er ingen problem. Maten er det verre med. Teller kalorier nå og forslaget på appen er 1500 kalorier. Blir småsulten på kvelden men holder ut. Blir dette lite i forhold til aktivitetsnivå eller er det greit? 

Vekta har stått stille i 3 uker så noe må da være galt. Her er det jeg spiste idag feks; 2 knekkebrød til frokost med 1osteskive og 1skinkeskive, 1 skyr yogurt, 1 yt restutisjonsdrikk etter trening, 1 mellombar på 100 kcal, wok med kylling og grønnsaker til middag og litt yogurt og musli til kvelds. Loggført alt til punkt og prikke (det jeg steker med, smør- ALT! ). 

Spiser jeg for lite? Trener jeg for lite? Pulsen var helt oppi 194 på trening idag så innsatsen er ikke akkurat laber.

Setter stor pris på innputt fra folk som vet bedre enn meg 🙂 Og veldig imponerende om noen orker å lese alt dette. Bibel😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...