Gå til innhold

Går ikke ned i vekt :O


Anbefalte innlegg

Hei!

Er en jente på 21 år som sliter sånn med å gå ned i vekt. Begynte i 2016 gikk da fra 95kg - 78kg.
Før påsken i år var jeg på 72kg. Men etter påsken var jeg 78kg, enda jeg ikke spiste så alt for mye mer heller. Har nå klart å gå ned til 76kg. Hvor det har stoppet helt opp. Blir forferdelig frustrert av dette. Har veid 76 + i 1-3 mnd nå! Ligger på ca 1400 - 1600 kcal pr dag. Trener kondisjon og styrke, har ca 3 - 6 økter pr uke totalt. Men ingenting skjer. Utrolig deprimerende. Både veier og måler meg ca en gang i uka, men det skjer ikke noe på verken cm eller kg. Er 170cm høy, så kunne tenkt meg å gå ned til rundt 65kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du veier like mye som du har gjort de siste 1-3 månedene, så må du forandre noe, jeg ville faktisk ha spist litt mer mat, for å se om det kan gjøre effekt. 1400 kalorier er ikke veldig mye om du trener opptil 6 ganger i uka :) prøv å legg deg på 2000 kalorier og trapp ned ettersom vekta går ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...