Gå til innhold

Søker 2 jenter til oppfølgning


moyes

Anbefalte innlegg

Dette gjelder individuelt oppsatt treningsprogram, coaching, 24/7-kontakt, ukentlig check-up. Ikke kostholdsplan (oppfordrer til bruk av fitnesspal), da jeg ikke har sertifikat i dette.

Hei -

Jeg ønsker å bygge opp portofolien med kunder, men ønsker ikke å ta betalt før alt er utviklet og jeg føler meg 100% trygg på alt.  Til nå har jeg fulgt venninner i treningen deres, og de med gode resultater. Men, det er kun èn av dem som virkelig følger treningen slavisk.

Jeg ønsker derfor to jenter til online coaching i en måned. Helt gratis - men så ønsker jeg også en god innsats i retur. På treningsgulvet, men prøv også å spise sunt i hverdagen - så vi ser treningsresultatene. Mitt hovedfokus ligger på å fremme de feminine kurvene, så det er dere jeg først og fremst rekker ut til. Dere trenger ikke å ha noe spesiell erfaring med styrketreningfra tidligere.

 

Om interesse;

Send en mail til [email protected]

Blir førstemann til mølla :-)

 

Med:

1. Litt om deg, din treningsbakgrunn

2. Ditt mål

3. Hvor ofte du ønsker å trene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

 

Kan jeg spørre litt om hvordan du setter opp øktene, og om man får ha innspill til hva man gjerne vil ha fokus på? Øvelser man liker og øvelser man ikke føler fungerer osv..?
Hørtes litt gøy ut å teste for en forandring, men har en del erfaring så derfor jeg spør :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...