Gå til innhold

Tips til Yogatur til utlandet?


Anbefalte innlegg

Har lenge drømt om å dra på yogatur til utlandet, og ser at det er mye spennende å velge mellom. Har noen av dere erfaring med slike turer? Har allerede laget en liten oversikt over hvilke steder som er aktuelle, men ingenting er skrevet i stein. Her er de 5 stedene jeg har sett på så langt. 

1. Gurgaon, India

2. Bali, Indonesia

3. Sydney, Australia

4. Grenadinene, Karibien

5. Honolulu, USA 

Vil nok si at jeg lener mot Hawaii eller Grenadinene. Synes naturen begge steder ser veldig fin ut, og det passer bra med lange gåturer, som er en annen hobby jeg har. Har noen av dere tips til andre steder jeg kan vurdere, og eventuelt hvilke kostnader som følger med en slik tur? Da snakker jeg spesifikt om opphold og deltakelse i yogakurs? Kan lete opp pris til flybilletter og annet på egenhånd :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.6.2017 den 0.43, rabalder11 skrev:

Rachel Braathen er en svenske som bor på Aruba, der har de noe som heter yoga island, har yogatimer på surfebrett i vannet ol :)

Hu er også kjent som yogagirl og ut ifra hva jeg har lest veldig flink :)

Hei! Takk for tipset. Skal sjekke det ut nærmere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gi dere alle en liten oppdatering. Har vært inne og sjekket litt, blant annet omkring mulighetene for å besøke Aruba :) Heller hvertfall mot å besøke Karibbien. Når det gjelder finansiering valgte jeg å låne opp litt på huset. Fant en oversikt her, som jeg støttet meg på. Hvis noen trenger tips til hvordan man går frem, send meg en PM så skal jeg hjelpe ^_^

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...