Gå til innhold

Lean bulk eller deffe?


Vujay

Anbefalte innlegg

Hei, litt om meg. Mann 25 år, 176 cm og veier 70-71 kg. Trener 4 dager i uken og 3 dager fri der 1 dag jeg kjører 30 min Kardio. Jeg jobber i butikk, så noen ganger blir det mye gåing og andre ikke. Min TDEE er ca 2400 da jeg sjekket dette på IFFYM kalkulatoren selvom den ikke viser helt nøyaktig. Pr idag så spiser jeg ca 2500-2600 kcal (100-200 kcal over vedklikehold)

Ca: 150-170 Protein, 290-320 Carb og 55-70 Fett. Spiser forresten etter periodisk faste.

 

Skal også nevnes at i perioden oktober 2016 til februar 2017 så spiste jeg ca 2750 kalorier hver dag samtidig som vekta sto stille (71-72kg) mens jeg hadde litt mer fett på magen enn det jeg har nå. I midten av mars begynte jeg på PF og for ca 1 uke siden reduserte jeg kcal ned til 2500-2600 og det har gitt noe resultater..

 

Det jeg lurer på er om jeg skal fortsette med å spise 2500-2600 kalorier pr dag for å legge på muskler og minimalt med fett

eller spise 400 kalorier under vedklikehold som blir 2000 kcal pr dag? Og skal jeg spise like mye på hviledager? Har også lest litt rundt om recomp - spise mer på treningsdager og mindre på hviledager.

skal jo til Spania om 9 uker så vil jo se best mulig ut til da.

her er hvordan jeg ser ut når jeg akkurat har våknet.

IMG_0197_zpskjtc9ag6.jpg

 

IMG_0198_zps1igmfnw2.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...