Gå til innhold

Slow Cooker kylling (low carb) tips?


Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt slikt Slow Cooker maskin, og tenker å bruke den til kyllingfillet. Er på diett, så ønsker så low carb som mulig. Bruker ca 1KG kyllingfillet så jeg har til ca 6 porsjoner, men usikker hva annet jeg kan ta oppi? Jeg kan vell ikke bare ha kyllingfillet, tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Min erfaring er at rene kjøttprodukter kan bli litt tørre i slowcooker, men prøv deg ut :)

Jeg har god erfaring med min tako gryte. Jeg tar en boks med hakkedetomater, 2 bokser med bønner og blander inn en pose tako krydder før jeg hiver oppi 5 kyllinglår. Etter 6 timer på low bruker jeg en pølseklype og plukker ut bena før jeg blander mixen. Kjempe godt! Og jeg syns det er like godt kaldt som varmt :p

Lappskaus. Tar svineknoke eller røkt svinekam og har i slowcookeren i 8 timer. ( har en desiliter med vann i også ). Etter 8 timer er kjøttet så mørt at det har blitt pulled pork. Dette kjøttet og kraften bruker jeg i lapskaus. Mega godt!

Ellers så har jeg hat hel kylling i også. Meget godt det også! :) masse oppskrifter på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...