Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haalo!

Min kjære roomie har knekt tommelen ut av ledd på en massiv og ekkel måte (håndballskade) og må gå med gips opp nesten til albuen på høyre arm. Er det noen som har noen gode forslag til styrkeøvelser hun kan gjøre? Vi har klart å komme frem til endel for ben og mage, men sliter med ideer for rygg og armer..

Håper på noen freshe forslag, så jeg kan få treningspartneren min tilbake fortest mulig!! :D

Fortsetter under...

Rygghev funker jo! Hvis du er heldig, finnes det på gymet (eller du kan kjøpe eller bestille) slike fester du som kan sette rundt albuen så man ikke bruker underarmene, da kan man gjøre masse draøvelser!

images?q=tbn:ANd9GcTcATMJxle_4FMYKJOOcOFgK55eqnrbquGFEuZg1JFgwOldBLvv4g

Selv om det kan være vanskelig å få tak i dette utstyret da jeg søkte og fant ut at det er ganske "Nytt" i USA, så finner dere sikkert på smarte måter å modifisere utstyret som fins på gymet!;p

Lett.

Nei, men det går jo faktisk an å ta nedtrekk og slikt med én arm også. Ellers funker det jo fint med beinpress, utfall, hack squat og lignende. Her finnes sikkert noen gode øvelser:

http://www.youtube.com/results?search_query=one arm workout&oq=one arm workout&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=130260l131496l0l131741l7l6l0l4l4l0l225l339l0.1.1l2l0

Ellers gjøres jo mange kettlebell-øvelsermed én arm.

haha, glemte jeg å si at vi ikke er helt maskiner enda, så den enarms pull upen er kanskje ikke helt på vårt nivå enda, men takk for tiltroen! :p Men er det ikke litt risiko at hun blir "skeiv" når hun bare trener ene armen? Men på den andre side, stram men skeiv er bedre enn rett å dvask...:cool:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...