Gå til innhold

Kosthold og trenings program


Emilyy

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Jeg skal altså lage meg et kosthold og trenings program. Jeg trener hver dag, men det har ikke vært så mye tanker rundt hva jeg egentlig trener osvosv.. Kostholdet mitt er helt ok. Normal kost, med litt kos. Har mål om å komme inn på 14 på 3000m, og en grei tid på 5000m. Skal lage et trenings program som gir meg bedre kondis ( som er det viktigste ) + styrke trening for synligere muskler. Jeg trener fotball 3 ganger i uken, men føler ikke at det er nok for å oppnå den kondisen jeg vil ha. Samtidig så vil jeg ikke gå i overbelastning-fella igjen.. Jeg trenger et program hvor jeg kan oppnå begge deler. Men jeg har ikke så mye kunnskap på det området, så trenger noen tips til hvordan jeg kan planlegge dagene mine...

Trener fotball; Man, tir og tor. Dessuten så trenger jeg noen kosthold tips til hva jeg burde spise når jeg trener så mye. ( Kan trene hver dag). Trenger tips og hjelp! Tuuusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...