Brunetta2412 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hei Var ikke helt sikke på hvor jeg skulle legge dette innlegget da det i grunn gjelder både trening og kosthold. Jeg ønsker som så mange andre å finne sommerformen. Jeg har lenge trent styrketrening og har god kontroll på kostholdet, men føler jeg har lyst å få enda bedre resultater. Både øke i styrke (stagnert) og ned i fettprosent. (ligger på 24-25%) nå og skulle gjerne vært nede på 19-20%?! Jeg er 170 h og veier ca 65 kg. Ligger på ca 1800-2000 kcal fordelt på 50% karbo, 25% fett og 25% prot Trening ser slik ut: (tirsdag og torsdag er bonusøkter og KAN hende må utgå noen ganger) Mandag: fullkropp markløft, knebøy, hp thrust, benkpress, roing, nedtrekk 5x4 Tirsdag: 30 min rask gange Skuldre Onsdag: Høyrep helkropp Torsdag 30 min rask gange biseps og triseps Fredag Samme som mandag Lørdag: Fri Søndag Intervaller Noen kommentarer på hvordan jeg skal nå mine mål? Mer mat? Mindre mat? Mer trening? Mer/mindre Cardio? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36309-sommerformen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.