Dordi89 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hei. Jeg har siden jeg kan huske alltid hatt en liten bulk på magen. Skal man se på teorien, gjør jeg alt riktig: Jeg spiser ikke finbakst, spiser masse grønnsaker og fiber. Lite usunt fett. Drikker masse vann. Jeg spiser rundt 1700 kcal, og trener 5 dager i uka (2 dager med ren kondisjon, 3 dager med 20 min kondisjon og styrke, for hele kroppen og ekstra fokus på rygg/mage) Jeg har gått ned endel i vekt, men det utrolige er: IKKE EN CM rundt magen! Jeg har gått ned rundt armer, rundt lår... Men ikke magen. Hvordan er det mulig? Skulle tro den var limt fast. Så, noen som har noen tips? Jeg trener jo for å holde meg i form, og bli sterk, men motivasjonen hele vegen har vært å få ned noen cm på magen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akse Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 15 minutes ago, Dordi89 said: Jeg har siden jeg kan huske alltid hatt en liten bulk på magen. Veldig vanlig å miste det fettet du fikk først, til sist. Ikke for alle, men veldig vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dordi89 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 6 minutter siden, Akse skrev: Veldig vanlig å miste det fettet du fikk først, til sist. Ikke for alle, men veldig vanlig. Okei. Takk for svar. Da får jeg fortsette å ignorere den, og fortsette å trene som en gorilla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.