Gå til innhold

Dordi89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Dordi89

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 30. aug. 1989
  1. Okei. Takk for svar. Da får jeg fortsette å ignorere den, og fortsette å trene som en gorilla.
  2. Hei. Jeg har siden jeg kan huske alltid hatt en liten bulk på magen. Skal man se på teorien, gjør jeg alt riktig: Jeg spiser ikke finbakst, spiser masse grønnsaker og fiber. Lite usunt fett. Drikker masse vann. Jeg spiser rundt 1700 kcal, og trener 5 dager i uka (2 dager med ren kondisjon, 3 dager med 20 min kondisjon og styrke, for hele kroppen og ekstra fokus på rygg/mage) Jeg har gått ned endel i vekt, men det utrolige er: IKKE EN CM rundt magen! Jeg har gått ned rundt armer, rundt lår... Men ikke magen. Hvordan er det mulig? Skulle tro den var limt fast. Så, noen som ha
  3. Atehel: "Hvordan får man dekt aminosyrebehovet som vegetarianer? Jeg er egentlig veldig fascinert av tanken om å ikke spise kjøtt, men har ikke lagt ned noen innsats i å forfølge det enda. " Svar: -Egg -Soya -Quinoa -Bønner -Linser -Pianøtter -Spirulina -Erteprotein -Hampfrø Les: http://www.vegansamfunnet.no/far-veganere-i-seg-nok-protein (Dette er om veganere da, men jeg spiser ganske likt som det, utenom egg og litt ost)
  4. Trenger ikke kjøtt. Er ingenting der som jeg ikke kan få i noe annet:) Jeg har ingen mangler(akkurat tatt blodprøve). Fikk en veiledning av PT og det var hun som anbefalte meg dette lave kalori-inntaket. Men har møtt mange som reagerer på dette, så siden jeg skrev dette har jeg spist mer og gått ned 1 kg i bare fett, hipp hurra:)
  5. Hei alle kunnskapsrike treningskamerater. Jeg ønsker litt tips, råd og kommentarer på mitt kosthold. Målet er å gå ned i fettprosent. Har litt ekstra fett rundt magen som jeg skulle blitt kvitt. Egentlig der mest! Prøver å gå i underskudd i kalorier, det har jeg gjort lenge. Men føler det går veldig sakte. Spiser under 1400 kalorier, rett opp under hver dag. Min trening(5 ganger i uka): Turer i bratt terreng, skog og mark Styrkeprogram Litt kondisjon Mine mål: 166 cm høy 71 kg 83 cm rundt midjen bmi på 25,95 Kunne tenke meg å komme under 70kg denne sommeren hvertfal
  6. Smoothie til lunch? 1 dl rismelk 1 dl iskaldt vann 2 økologiske bananer 1/2 økologisk avokado 2 ss super nature kakaobiter Kjør i blender, server med isbiter.
  7. Smoothie til lunch? 1 dl rismelk 1 dl iskaldt vann 2 økologiske bananer 1/2 økologisk avokado 2 ss super nature kakaobiter Kjør i blender, server med isbiter. Drikk, bli med og få energi. Det fikk jeg!
  8. Smoothie! 1/2 avokoado 1 dl rismelk 1 dl vann 1 banan 2 ss pure planet/super nature kakaobiter Tilsett proteinpulver hvis ønskelig. Blend sammen, putt i isbiter og NYT.
  9. Gleder meg til å løpe på møllla og yogatime i kveld!

×
×
  • Opprett ny...