Gå til innhold

Høy og tynn vil bli større. Er det mulig??


Michelly

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg spør ikke for meg selv, men for en kompis av meg. Han er tipper rundt 187-88 høy.  Og veier ca 75 kg. Han ønsker veldig gjerne å bygge muskler for å føle seg mer vel med kroppen sin. Han har alltid vært veldig tynn. 

Han vet hva han skal gjøre i forhold til trening og kosthold og har begynt å trene nå og spise mer, men problemet ligger der at han spiller fotball på et såpass høyt nivå at det ikke bare er "kompis fotball" Noe som tilsvarer 4 treninger i uka pluss en kamp. Dette blir jo Såklart veldig mye kardio som dere kanskje skjønner. Og nå som sesongen akkurat har startet igjen blir det derfor både kardio og styrketrening. 

Vil han kunne klare å bygge muskler? Hvordan burde han evt legge opp styrketreningen? Fullkropps? 

Han er redd for at kardioen vil ødelegge resultatene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...