patrick97 Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Er det noen som har erfaring med å gå på diet for å gå ned 2-3kg for å holde seg i vektklassen sin ? Siter
WebPT Skrevet 8. januar 2017 Skrevet 8. januar 2017 Ja :)! Tenker du for å holde deg i vektklassen over lengre tid eller kun gå ned like før konk for å NÅ klassen? Siter
playfair90 Skrevet 9. januar 2017 Skrevet 9. januar 2017 2-3 kg? lett og kvitte seg med det igjennom manipulering av væske på kort sikt i alle fall hvis du skal rekke en klasse Siter
patrick97 Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Skrevet 9. januar 2017 For å holde seg i vektklassen sin over lengre tid, en dag så må jeg jo gå opp men har litt fett jeg kan bli kvitt enda. Siter
patrick97 Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Skrevet 9. januar 2017 17 timer siden, Don Patrick (Online Coach) skrev: Ja :)! Tenker du for å holde deg i vektklassen over lengre tid eller kun gå ned like før konk for å NÅ klassen? For å holde seg i vektklassen sin over lengre tid, en dag så må jeg jo gå opp men har litt fett jeg kan bli kvitt enda. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.