Gå til innhold

2 år til med bygging


Andreaachr

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei på 16 som ønsker å stille i bikini fitness om 2 år hvor jeg fyller 18. Spørsmålet mitt er hva jeg burde forberede meg på i løpet av disse to årene frem til jeg har lov til å stille på scenen som bikini utøver. Skal man ta kontakt med en PT feks også videre? 

Har drevet mye med trening, og driver aktiv styrketrening i hverdagen og kropp som består mest av muskelmasse. Så hvor mye muskelmasse er det nødvendig og ha dersom man ønsker å bli en fitness/bikini utøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det du bør gjøre er å bare trene styrke og forme kroppen rett og slett.

Det er vanskelig å beskrive hvor mye muskelmasse du må ha. Det blir en vurderingssak ut i fra genetikk, høyde, formen på muskulaturen osv.

Du kan nå langt på egenhånd, men etter hvert dersom fremgangen stopper opp kan det være greit å få hjelp av PT - også for vurdering av hva det bør fokuseres på for å finslipe formen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...