Jeanette Strand Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Hei. Prøver å gå ned i vekt, men har truffet ett lite platå? Har nå veid meg 3 dager på rad med 2,1 kg vektoppgang, jeg vet det er mye som skjer i kroppen så det er ikke det verste, men siden jeg var på trening for første gang på evigheter på fredag og dermed er støl er spørsmålet mitt ; kan det være at musklene holder mer på vann når de er støle? Har også vært i veldig mye mer aktivitet generelt denne uken, kan det være en årsak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ikke sikkert du holder vann fordi du er støl, men det at du har trent for første gang på lenge kan gjøre kroppen litt stresset. Når du trener så bryter du ned musklene og kroppen settes under litt stress for å reparere skadene igjen. Mer aktivitet kan også påvirke væskebalansen. Det vil nok stabilisere seg etter hvert, bare gi det litt lengre tid enn noen få dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.