Gå til innhold

Bare si hei...


Director

Anbefalte innlegg

Ny bruker her, hvor starter man?

Ser "off topic"
Diskuter hva som helst som ikke hører til i de andre forumene, eller bare si hei til de andre brukerne.

Så: Hei alle de andre brukerne =)

Jeg er et nytt medlem (selv om jeg leste ett sted at det var ganske dødt her inne?)

Jeg prøver meg likevel. Har bestemt meg for å gå ned i vekt, har vel som de fleste tenkt det lenge, men etter en liten "wake up" i våres er det nå fast bestemt. Startet med to PT timer, med mye motivasjon, og har siden fortsatt treningen på studio i Oslo 2 ganger i uken. Går til og fra jobb hver dag (30 min hver vei) og startet jammen meg opp med bingefotball med noen kompiser (holdt på å krepere). 

Motivasjonen er på topp, vekten går opp! (satser på at den går nedover snart) og skal snart fortsette med hjemmetrening og tuftepark trening istedet for elixia =)

 

Det var kort? om meg =)

oh, 34 år, foreløpig ølvom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...