Gå til innhold

Trening etter forsvarets helvetesuke


spinn95

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra helvetesuka på fredag (fikk plass på hærens befalsskole ^_^). Første lekse er å forbedre alle fysiske tester innen skolestart (15.august) ! Hvor lang tid burde kroppen restituere etter en så stor fysisk påkjenning?

Begynner på jobb i morgen, og har gått litt de siste dagene. Kroppen kjennes fortsatt sliten ut, og spesielt bak knærne og låra (blitt forkjølet i tillegg). Gikk ned 6kg, så burde også litt opp i vekt, men den delen tror jeg at jeg klarer fint. Føttene er ganske ødelagt, og sko er ubehagelig å ha på... 3000m blir den vanskeligste å forbedre, har brukt lang tid på å komme under 1400, og ga absolutt alt jeg hadde. 

Noen som har erfaringer og tips? :D ( resultatene på fos: 3000m- 13.49, push ups- 20, situps - 38, hang ups (jente) - 12 ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...