Gå til innhold

Tips til pulsmålar?


BjørnarG

Anbefalte innlegg

Hei alle saman!

Eg ynskjer ei aktivitetsklokke med ein eller anna form for pulsmålar som eg kan bruke heile dagen. 
Ynskjer helst å bruke eit pulsbelte ettersom dette gjev dei mest nøyaktige verdiane.
Hovudproblemet ligg i at mange av desse pulsbelta er noko synlege om ein går med, for eksempel, ei t-skjorte til kvardagen (Noko eg gjer). Difor er eg ute etter eit pulsbelte som synar så lite som mogeleg under kleda, om dette let seg gjere. 

Viss ikkje, har nokon erfaringar med aktivitetsklokkene med integrert pulsmålar som er "i vinden"? 
Ser at Fitbit sine armbånd kjem godt ut i test, men nokon av desse kan ein visst ikkje kople opp mot pulsbelte (om ein ynskjer å bruke slikt til trening).

Om forklaringa av kva eg vil ha er uforståeleg, ver venleg og spør. :)

På førehand, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 30.5.2016 at 8.32, kristink skrev:

Hei! Bruker for tiden en Suunto Ambit3 Vertical og er godt fornøyd med den. Den har pulsbelte som er det minst synlige jeg har brukt. Helt usynlig blir det jo ikke, men det virker i hvert fall 100%. 

Takk for tipset! :)  Denne løysinga er svært aktuell.
Brukar du pulsbeltet heile dagen, eller kun til trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Først og fremst er det lurt å kartlegge hva som er viktigst for deg med en pulsklokke. Er det at du skal kunne følge med på pulsen gjennom hele dagen, den skal være enkel og bruke, lett og ledig, eller er det viktigere at den gir nøyaktige verdier og har div. funksjoner som kan hjelpe deg på veien mot målet ditt.

På sett og vis så betaler man for funksjonene en pulsklokke har. Min personlige favoritt i "økonomi klassen" er kanskje polar RC3 en klokke der du får mye igjen for pengene. Som Kristink sier så er Suunto en meget god klokke også, men den er også dobbelt så dyr som polar- klokken.

Så igjen, finn ut hva som er aller viktigst for deg. Så kan jeg evt. bistå deg hvis du skulle ønske mer hjelp.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...