Blob Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hei Jeg er 183 høy og veier 63 Kg. Ser at jeg snart nærmer meg en BMI som er definert som undervektig. Jeg har en del visceral fett eller innvollsfett som det heter på godt norsk som buler ut. Hva tror dere jeg burde gjøre. Burde jeg slanke vekk det viscerale fettet og få en BMI under 18.5 eller stoppe å slanke meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Du bør abosolutt ikke tenke på å gå noe mer ned i vekt. Visceralt fett kommer som oftest av dårlig kosthold (og noe genetikk), så det er nok heller her du bør ta tak. Hvordan spiser du? Trener du noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blob Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Jeg har alltid vært naturlig tynn med synelige mageruter. For et halvt år tilbake lå jeg jeg på 56-59Kg og bikket innimellom 60Kg. Bestemte meg for å bulke og trene over en 6mnd periode. Begynte å spise større måltider og supplemerte med gainer og kjøre et treningsprogram. Starting Strength var det. Enden på visa var at jeg ble sterkere, men hadde ikke lagt på meg noe synelig mengde muskler. Alt fettet jeg hadde lagt på meg havnet for det meste i ansiktet og på magen. Det så sykelig ut. Mesteparten av fettet på magen lå bak magerutene, så jeg hadde fortsatt synelige mageruter, men det så rart ut. Kuttet all trening og startet på diet for å fjerne magefettet. Det har funket meget bra, regner med at jeg blir den gamle jeg hvis jeg går ned til 56-59Kg igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Er det sånn at magen er stor uansett når tid på døgnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blob Skrevet 11. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2016 Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.