Gå til innhold

Hva er best undervektig eller feit?


Blob

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 183 høy og veier 63 Kg. Ser at jeg snart nærmer meg en BMI som er definert som undervektig. Jeg har en del visceral fett eller innvollsfett som det heter på godt norsk som buler ut. Hva tror dere jeg burde gjøre. Burde jeg slanke vekk det viscerale fettet og få en BMI under 18.5 eller stoppe å slanke meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært naturlig tynn med synelige mageruter. For et halvt år tilbake lå jeg jeg på 56-59Kg og bikket innimellom 60Kg. Bestemte meg for å bulke og trene over en 6mnd periode. Begynte å spise større måltider og supplemerte med gainer og kjøre et treningsprogram. Starting Strength var det. Enden på visa var at jeg ble sterkere, men hadde ikke lagt på meg noe synelig mengde muskler. Alt fettet jeg hadde lagt på meg havnet for det meste i ansiktet og på magen. Det så sykelig ut.
Mesteparten av fettet på magen lå bak magerutene, så jeg hadde fortsatt synelige mageruter, men det så rart ut.

Kuttet all trening og startet på diet for å fjerne magefettet. Det har funket meget bra, regner med at jeg blir den gamle jeg hvis jeg går ned til 56-59Kg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...