Hulken88 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hei, jeg trener styrke igjen 3 dager I uka. Har trent av og på I 10 år, mest av i det siste. Jeg hadde før en 5 split men har nå fått kjerring og unge og skiftarbeid ogsynes nå det er greiere med 3 split. Jeg trener i garasjen. Det jeg har av utstyr er. Benkpress med beinvippe, knebøystativ, skråbenk, situpbenk, multimaskin. Stang, curlstang, manualer, grippers Tredemølle, fighter dummy Redcord, yogaball, skumrulle 10 min oppvarming på dummy /sekk Mandag - Bryst, skuldre, tricep Benkpress Flyes Decline brystpress Arnold press Strake sidehev Smal benkpress En arms stående tricep press Push downs med tau Onsdag - Rygg, bicep Markløft Stående roing Nedtrekk Pullover Foroverbøyd sidehev Knestøttende enarms bicepcurl Hammercurl 21 Facepulls Fredag - Ben, mage, korsrygg Knebøy Tåhev Lårcurl Leg extention Hamstring curl Båten Konsentrerte crunches Benhev Rygghev på ball De resterende dagene prøver jeg å skvise inn en liten times gåtur. Jeg trener 3x8 på vekter og 3x15 på kroppsvektøvelser. Jeg vil gjerne ha noen innspill og tips. Eneste jeg ikke vil ta er utfall. Hater den over alt på jord. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35226-hjelp-til-treningsprogram/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulken88 Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Den 7.2.2016 at 21.02, Hulken88 skrev: Hei, jeg trener styrke igjen 3 dager I uka. Har trent av og på I 10 år, mest av i det siste. Jeg hadde før en 5 split men har nå fått kjerring og unge og skiftarbeid ogsynes nå det er greiere med 3 split. Jeg trener i garasjen. Det jeg har av utstyr er. Benkpress med beinvippe, knebøystativ, skråbenk, situpbenk, multimaskin. Stang, curlstang, manualer, grippers Tredemølle, fighter dummy Redcord, yogaball, skumrulle 10 min oppvarming på dummy /sekk Mandag - Bryst, skuldre, tricep Benkpress Flyes Decline brystpress Arnold press Strake sidehev Smal benkpress En arms stående tricep press Push downs med tau Onsdag - Rygg, bicep Markløft Stående roing Nedtrekk Pullover Foroverbøyd sidehev Knestøttende enarms bicepcurl Hammercurl 21 Facepulls Fredag - Ben, mage, korsrygg Knebøy Tåhev Lårcurl Leg extention Hamstring curl Båten Konsentrerte crunches Benhev Rygghev på ball De resterende dagene prøver jeg å skvise inn en liten times gåtur. Jeg trener 3x8 på vekter og 3x15 på kroppsvektøvelser. Jeg vil gjerne ha noen innspill og tips. Eneste jeg ikke vil ta er utfall. Hater den over alt på jord. Bump Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35226-hjelp-til-treningsprogram/#findComment-1176716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.