Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker til vanlig Apple´s hodetelefoner som ofte faller ut av ørene mine og ikke heller gir noe særlig god lyd. 

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med disse to modellene;

https://www.komplett.no/product/856723/lyd-bilde/hodetelefoner/oereplugger/bose-soundsport-oereplugger-sort#

https://www.komplett.no/product/856716/lyd-bilde/hodetelefoner/hodetelefoner/bose-soundtrue-ultra-oereplugger-graa#

Jeg skjønner at soundsport er bedre rustet for trening, men jeg trener egentlig bare styrke så det at de må være vanntette er ikke det mest avgjørende for meg. 

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har SiE2 som ser ut til å være forgjengeren til soundsport, og mine detter ikke ut, de har god lyd og er genereltsett lite i veien om man har slikt hylster på overarmen elns :p  sku ønske de var trådløse, men man kan ikke få i pose og sekk har jeg hørt. 

soundtrue har jo denne ekstra pluppen som skal inn i øret for og lage lydtetting, det er jo greit om man orker å ha slikt i øret, noe jeg ikke takler så SiE2/soundsport er helt geniale for min del. 

Soundsport har vel noen freshere fargevalg enn disse svarte og grå om man vil ha litt freshness i hverdagen :)

ser att komplett "bare" har den gul/blå/grønnish saken 

Skrevet

hmm det var rart, mine SiE2 spiller bedre enn noe orginal tjafs som har fulgt med, dog bare samsung sitt tjafs jeg har handla :p  selvom siste settet med plugger som fulgte med S6`n er egentlig ganske kurant, da de har ca samme utførelse som SiE2 :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...