Gå til innhold

Fyrstikkprogrammet


morpho

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Er ny på forumet og i trening generelt. Dvs har vært støttemedlem på forskjellige senter opp gjennom årene, men aldri stått i noe over tid. Før nå :D

Viktig å presisere at dette ikke er et nyttårsforsett, men har trent man - ons - fre i snart ti uker nå. 

Det første først.  Jeg er på ingen som helst måte en fyrstikk! Med mine 180cm og 95kg og snart 40 år, fant jeg ut at det var på tide å føle seg komfortabel i kroppen sin igjen. Derfor er målet mitt å gjøre fett om til muskler. Og jeg er godt igang! Har gjennomført et deLorme inspirert program som har tatt for seg utelukkende benkpress og markløft, og føler det er på tide å gå videre. Jeg legger ikke skjul på at motivasjon min ligger i musklene. Jeg skjønner at kosthold er en viktig faktor og spiser mye mer fornuftig også. Jeg ser heller ikke for meg at jeg kommer til å øke antall dager, så et tredagers helkroppslig program er ypperlig. Derfor endte jeg opp på fyrstikkprogrammet. Er det helt bak mål?

Tusen takk for tilbakemeldinger  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...