Gå til innhold

Kosttilskudd for optimal fettforbrenning


Time

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente i begynnelsen av tyveårene. De siste tre årene har jeg gått ned 25 kg ved hjelp av mindre sukkerholdig mat og mer daglig aktivitet. Nå har jeg begynt å trene styrketrening 4-6 dager i uken. Holder meg i kaloriunderskudd, spiser mye proteiner og minimalt med karbohydrater. Tar omega3, multivitamintilskudd og et chicks diet protein tilskudd fra PF. Lurer nå på hvilke kosttilskudd jeg bør bruke for å optimalisere vektnedgangen/fettforbrenningen uten å bryte ned muskler? Veier nå 65 kg, har fremdeles overflødig fett jeg ønsker å bli kvitt. Tips rundt BCAA? Kreatin? Noe annet for å gi fettforbrenninen et kick? Hvilket proteinpulver bør jeg bruke? Og når bør jeg evt ta disse produktene. Håper på svar, på forhånd takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...