Time Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hei! Jeg er en jente i begynnelsen av tyveårene. De siste tre årene har jeg gått ned 25 kg ved hjelp av mindre sukkerholdig mat og mer daglig aktivitet. Nå har jeg begynt å trene styrketrening 4-6 dager i uken. Holder meg i kaloriunderskudd, spiser mye proteiner og minimalt med karbohydrater. Tar omega3, multivitamintilskudd og et chicks diet protein tilskudd fra PF. Lurer nå på hvilke kosttilskudd jeg bør bruke for å optimalisere vektnedgangen/fettforbrenningen uten å bryte ned muskler? Veier nå 65 kg, har fremdeles overflødig fett jeg ønsker å bli kvitt. Tips rundt BCAA? Kreatin? Noe annet for å gi fettforbrenninen et kick? Hvilket proteinpulver bør jeg bruke? Og når bør jeg evt ta disse produktene. Håper på svar, på forhånd takk Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34946-kosttilskudd-for-optimal-fettforbrenning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.