Gå til innhold

Er denne pwo trygg?


B

Anbefalte innlegg

Hei! 

For en stund tilbake kjøpte jeg noen pwo, eller er egentlig "fettforbrenner"(ikke at jeg har tro på noe slikt), men jeg bruker det som pwo. Leste noe om at det fantes DNP i noen produkter, og ble litt paranoid. Det jeg lurer på siden jeg ikke forstår noe i ingredienslisten er om dette produktet er sikkert å bruke.

http://www.musclemantra.com/nutrex-lipo-6-unlimited-powder.html 

 

Bruker det kun 3-4 ganger uka, og drikker ingen koffein uten om det, ikke brus, kaffe, te saft, nada :p 

 

Takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

For en stund tilbake kjøpte jeg noen pwo, eller er egentlig "fettforbrenner"(ikke at jeg har tro på noe slikt), men jeg bruker det som pwo. Leste noe om at det fantes DNP i noen produkter, og ble litt paranoid. Det jeg lurer på siden jeg ikke forstår noe i ingredienslisten er om dette produktet er sikkert å bruke.

http://www.musclemantra.com/nutrex-lipo-6-unlimited-powder.html 

 

Bruker det kun 3-4 ganger uka, og drikker ingen koffein uten om det, ikke brus, kaffe, te saft, nada :p 

 

Takk for svar! 

Umulig å si, de merker ikke akkurat med hva som er ulovlig :p Når det er sagt har det liten til ingen effekt slike fatburners

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, som sagt blir jeg helt paranoid av å høre at produsenter kan tilsette ting uten å oppgi det i ingredienslisten! Men har kun opplevd å få energi og godt humør når jeg har brukt det, og ingen av de symptomer som jeg har lest når jeg har brukt produktet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...