Gå til innhold

Ned i fettprosent og kosthold


rebeccag

Anbefalte innlegg

Det er 7mnd siden jeg fødte og nå føler jeg meg veldig klar for å komme meg ned i vekt igjen. Jeg skal ri 2 ganger i uken og prøver 2 gåturer om dagen. en av de med (barnevogn) da tenker jeg i litt rask gange. ca 30-45 min turer. 
Blir veldig forvirret i denne jungelen av råd og har ikke fått satt meg så inn i alt, noe jeg nå prøver litt på. tenker å spise proteinrik mat utifra det jeg har lest og ligge ca. 500 kcal under vanlig inntak? :blink:

lurer litt på hvor mye kcal jeg hver dag skal ha og en slags matplan som er fin. 
har ikke allverdens budsjett, men kom gjerne med forslag også til evt shakes og tilskudd.  
vekten jeg har lyst å komme meg til er rund 60-65 med litt markert kropp.

jeg er:
172 cm høy
77,1 kg 
under brystene: 86cm
midjen: 83cm
rundt navlen: 100cm 
rumpe: 109cm
lår:65cm 


trenger da tips til en kostholdsplan. gjerne ukeplan jeg kan følge. har ikke tid til å dra på trenings studio. 
men gjerne tips til treningsplan jeg kan gjøre hjemme noen dager i uken, tenker da
knebøy/ pushups/ situps / side hev etc..  
Smiley

Endret av rebeccag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...