Gå til innhold

Utholden Styrketrening i året med Uniform


LarsenT

Anbefalte innlegg

Hei, mine kjære fitnessentusiaster!

Jeg har nå den store ære av å tjenestegjøre førstegangstjeneste i vårt nydelige Norge, og dermed noen strakstiltak som må iverksettes! Rekruttskolen er fullført, og tjenestetiden er igang, så jeg trenger noen tips. Har havnet i en relativt hard kampavdeling i indre troms, og vi går ufattelig mye med tung sekk, samt våpen og vest.

Vi kan ta utgangspunkt at jeg har trent litt, men ikke mye styrketrening fra før, og da med fokus på få reps og styrkeøkning, lite volum og utholden styrketrening. Jeg har alltid trent mye med baseøvelsene benk,mark,bøy og militærpress samt støtteøvelser

Så, jeg lurer på om det da hadde vært logisk og justere styrketreningen til utholden styrketrening (typ 12-15 reps), eller virker dette rart? Kan feks dette fullkroppsprogrammet funke, eller er jeg ute og sykler?

Vi kan ta et eksempel i RYP programmet:

Knebøy 3x12-15

Benkpress 3x12-15

Roing 3x12-15

arnoldpress 3x12-15

Mage 3x12-15

Tilbakemeldinger og refs mottas med takk, vær gjerne nådeløs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...