Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig overtatt ansvaret for et lite treningssenter og tenker å få utvidet så fort som mulig.

Har sett meg ut en del utstyr jeg trenger nå i en startfase og lurte derfor om noen har gode anbefalinger til hvor jeg skal få kjøpt dette?

Jeg har sett på mobech (lite imponert) og sportmaster.no (der har de en del)

Det jeg egentlig lurer på er om det er andre nettbutikker som driver med treningsutstyr i god kvalitet og om det eventuelt vil være bedre og kjøpe fra utlandet?

Noen som driver/har drevet senter som har gode alternativ å komme med?

Har luket litt på http://www.legendfitness.com/

Der er det utrolig mye bra, og ser for meg at det gjerne er det beste alternativet, om det faktisk sparer seg å kjøpe fra utlandet?

Det jeg har sett meg ut så langt er blant annet:

- Vektskiver (både bumper og stål)

- Vektstativ til oppbevaring av olympiske vekter

- Olympia Stang (Benk/bøy/Mark osv) (Her ser jeg det er stor forskjell på kvalitet, da de vi allerede har er veldig dårlig)

- Knebøystativ/Multiracks

- Nedtrekk maskin

- Liggende lårcurl

- Lårspark

- Beinpress variant

- Tåhev variant (stående)

- Manualer i alle størrelser

- Rygghev/Hyper extension

- Glute ham raise

- Cableflies stasjon

- Tredmølle

- Romaskin

- Matter til styrkeavdeling (med demping)

- Matter til underlag av maskiner og resten av gulv (trenger ikke være så god kvalitet/stoff som der frivekter skal være)

- Whiteboard (rekordtavle)

Takker for svar og tilbakemeldinger, både råd/tips til kvalitet og hvor jeg skal hendvenne meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34429-kj%C3%B8pe-utstyr-til-gym/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...