Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 16 år, og jeg sliter veldig med å gå ned de siste kiloene. Jeg veide 97 kilo for 1,5 år siden, men har siden da klart å gå ned 20 kilo med å spise sunt og trene en blanding av styrketrening og cardio opp til 5 dager i uka. Jeg veier nå 77kg +-Jeg stagnerte en periode da jeg lå på ca 1550 kcal om dagen. Dette skjønte jeg da var alt for lite mat. Det jeg lurer på er om 1800kcal er greit å ligge på eller om det også blir for lite i og med at jeg trener ganske hardt 5 dager i uka? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34242-hjelp-meg-med-%C3%A5-g%C3%A5-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville prøvd meg på 2000-2200 kcal en stund, du må huske på at du er bare 16 år, og er i vekst, så kan godt hende det er for lite for ditt aktivitetsnivå. Prøv 1 ukes tid, se hva som skjer og juster deretter :)

Skal prøve det, takk for hjelpen! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...