_an Skrevet 8. august 2015 Skrevet 8. august 2015 Hei, jeg mistet helt motivasjonen til trening under eksamenstiden tidligere i sommer og merker det er på tide å starte opp igjen, men motivasjonen er ikke helt til stede. For å komme i gang igjen er jeg nødt til å se at det er gøy, derfor har jeg gått igjennom øvelser jeg vanligvis synes er morsomme og notert ned disse. Jeg er ikke så erfaren på å sette opp treningsprogrammer og tenkte kanskje det var noen kloke hoder her som kunne hjelpe meg? Jeg tenker at trening 3 ganger i uken holder fint i starten for å ikke falle helt utfor igjen. Men jeg vet ikke hva jeg bør bruke av repetisjoner? Kan noen hjelpe meg å sette opp noe ut i fra øvelsene under? Tar gjerne imot innvendinger og forslag:) Takk for hjelp! Hanging knee raise Medicine ball slam Strict step up Deadlift (strak/ett beins) Utspark (vet ikke hva øvelsen heter på engelsk?) DB leg curl Nordic leg curl DB/barbell chest press Arnold press Preacher curl Seated face pull Shoulder press Pull up Chins French press Single arm DB row Siter
LeanMachine Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Les denne! http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ ... og så spør om du har noen spm Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.