nyttig Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Heia Helt ny her inne. Startet for 3 mndr siden med følgende fullkropp: Markløft Knebøy Benkpress Bryst m/hantler Nedtrekk smalt grep Sittende roing smalt grep Utfall med kettlebells Mage(liggende beinløft eller situps på bosuball) Tåhev(i beinpressmaskin) Startet litt med chins utenom, klarer bare 3 stk korrekt. Dette kjører jeg gjennom minst 2 ganger i uken annenhver uke pga turnusjobb som gir meg 7 dager fri, så 7 dager med jobb uten trening. Har også gjort følgende når jeg trener annenhver dag: Dag1: kjører gjennom alle øvelsene(veksler mellom mark og knebøy annenhver gang) Dag2: fri Dag3: kun baseløftene(mark/kne/benk/bryst m hantler) Dag4: fri Dag5: kjører gjennom alle øvelsene(veksler mellom mark og knebøy annenhver gang) Dag6: fri Dag7: kun baseløftene(mark/kne/benk/bryst m hantler) Så kommer 7 dager med jobb uten trening. Blir lei/ensformig om man skal kjøre gjennom alt annenhver dag. Forslag til hvordan jeg kunne delt opp kroppen annenhver dag med øvelsene jeg har lært meg? Knebøy/mark kjøres ikke supertungt da teknikk er viktigst for meg. Vurderer Dips/omvendt flyes. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34192-trent-fullkropp-i-3mndr-endre-til-2-splitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.