Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulige jeg spør fryktelig teit nå, men jeg trenger litt hjelpe her..

Jeg begynner å få problemer med øvelser som glutebrigde, hipthrust ol pga vekt på stangen. Jeg sliter med å få den på meg siden den må løftes på ettersom den er for lav til å krype inn under(og jeg er ikke stor, tvert om ganske spinkel). Har brukt vektkofferter ol som jeg har hatt under på ene siden, slik at jeg har kunnet krype under og så fjernet kofferten under øvelsen. Men det er styrete om måtte gripe fatt i denne igjen og løfte på vekten når man er ferdig. Og ikke minst begynner det å blir tungt med opp mot 80 kg på stanga, samt at kofferten er i ferd med å knele pga vekta.. Har ikke har sjans å løfte på 80 kg+ sittende på rumpa ihvartfall..

Jeg trener hjemme og har 30 mm stenger og vektskiver. Noe jeg har skjønt er en ganske "uvanlig" størrelse (?) og virker ganske ukurant i størrelse om man skal supplere..

Største skivene jeg har er 10 kg. Har undersøkt større vekt på skiver på 30 mm i håp om at øknig i vekt skulle gi større diameter her også som ved resten av skivene opp til 10 kg, men virker ikke som disse er særlig større i diameter fra 10 til 20/25 kg..

Antar jeg må over på olympiske vekter, da disse ser større ut ? Noen som kan anbefale skiver som er brede nok i diameter så jeg kan komme under stangen uten å måtte løfte på den på meg?

Noen som helst måte å kombinere evt nye vekter med det jeg har? Har sett 25-50 mm konverter men ikke 30-50? Finnes dette?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...