Gå til innhold

MAXMANN OG TENTIGO EKTE?


bbysondre

Anbefalte innlegg

hei jeg har vurdert å bestille maxmann og tentigo, jeg vet det står det er fake osv og at nettsiden er fult av fake kommentarer osv, men er det noen som har prøvd denne? har de bevis at det ikke funker? har tenkt å bestille, men vil ha skikkelig svar om det funke eller ikke. vis noen har prøvd dette før kan du fortelle meg om dette funker? vil helst ha tips fra de som har faktisk tatt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maxman og tentigo fage eller legit?

Maxman scam

Fra Men's Health: "They all have one thing in common – they’re advertised as being recommended and tested by Men’s Health, and when you click on the Facebook ad on the side of your Facebook news feed, it takes you to a fake MH site (mensfitnessza.com and menshealthsg.com, these also change every few months). This website is made to look like a MH website, and claims that our staff have tested these products and either lost large amounts of weight or built more muscle."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxman og tentigo fage eller legit?

Maxman scam

Fra Men's Health: "They all have one thing in common – they’re advertised as being recommended and tested by Men’s Health, and when you click on the Facebook ad on the side of your Facebook news feed, it takes you to a fake MH site (mensfitnessza.com and menshealthsg.com, these also change every few months). This website is made to look like a MH website, and claims that our staff have tested these products and either lost large amounts of weight or built more muscle."

Takk for at du reddet meg haha, men lurte på mer fant disse også formula t 10 and alpha fuel xt muscle forge, er de og scam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...