Gå til innhold

Mobilapp for styrketrening uten vekter/apparater. Anbefalinger?


hiitvest

Anbefalte innlegg

Jeg (mann i førtiåra) er på utkikk etter et godt treningsprogram for generell styrketrening som kan gjennomføres uten vekter/apparater. Har helst lyst å ha det som en en app til iphone. Har et program utviklet av et tysk (?) firma som kalles seg freeletics.com . Jeg finner mye stoff om det på nettet, men det aller meste ser ut til å være laget av firmaet selv, lite fra uavhengige brukere. Noen som har erfaring med freeletics? App med fulle rettigheter koster en del (60 euro for 6 mnd), så vil fint å høre om dette er verdt pengene. Ser også at Nike har laget et opplegg,, Nike+ Training Club. Noen som kjenner til denne eller andre gode styrketreningsapper. Har fra før litt erfaring med sirkeltrening og tabata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har brukt Freeletics i 6 uker nå og er kjempefornøyd. Bruker trenerfunksjonen. Det er knallhard trening, men jeg har aldri vært i bedre form og jeg har opplevd kroppslig forandring på de 6 ukene som jeg ikke trodde var mulig. Det er ikke bare skryt fra firmaet, jeg har kontakt med andre som opplever det samme.

Det er et ganske bra opplegg med sosial støtte, råd, blog med tips etc som Freeletics har også.

Jeg ville ikke nølt med å forsøke. Jeg kan ordne med link for to ukers gratis trening med coach om du ønsker forsøke det først, send pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar , Nils. Morsomt med kontakt med noen som har prøvd opplegget før! Sender en pm for to ukers trening.Hvor ofte har du trent i denne perioden? Har øktene vært lange?

Ser ikke ut som jeg kan sende deg pm, greier du å sende to ukers-linken til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge den ut her, alle er velkommen til å bruke den:

Become an Athlete with Freeletics. Get 2 weeks of your Training Coach for free. https://www.freeletics.com/r/nilst-8PhXxU

Har trent 5x i uken. Kan velges fra 2-5x, anbefalt i starten 4. Øktene er ca 30 min + oppvarming/stretching, litt lenger de første gangene.

Du kan se før/etter-bilde av meg med 6 ukers forandring i tråden for Før/etter-bilder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...