MarSno Skrevet 1. mai 2015 Skrevet 1. mai 2015 Hjelp noen som har en formel i Excel som jeg kan bruke for å sette meg opp en matplan!? Siter
asdfghijkl Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 =SUM.(MATINN:A3-A12)-SUM.(FORBRENT:B3-B6) Men du må ha Excel 2014 (Pro) Siter
Nozoki Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Litt usikker hvilken formel du er ute etter, men for en liten stund siden lagde jeg dette regnearket: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fQ0iJ2SkSYe4EIn8WXsNJPtNg1wN7ILjdDYoTkJhzxI/edit?usp=sharing Gå til File - download as Excel dersom du ønsker å lage en lokal kopi. Siter
Oddis Skrevet 2. mai 2015 Skrevet 2. mai 2015 Det finnes en del nettsider som gjør dette mye enklere enn et excel ark. myfitnesspal.com (gratis og best, har også mobilapp) diett.no (billig og bra) vektklubb.no (dyr) Siter
Langsiktig Skrevet 3. mai 2015 Skrevet 3. mai 2015 Det finnes en del nettsider som gjør dette mye enklere enn et excel ark. myfitnesspal.com (gratis og best, har også mobilapp) diett.no (billig og bra) vektklubb.no (dyr) + mylog.no = gratis og bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.