Gå til innhold

Det beste proteinpulveret?


keelysunn

Anbefalte innlegg

Vurderer å begynne med proteinpulver, både til etter trening som restitusjonsdrikk men også til baking (da det nesten ikke fins en oppskrift uten proteinpulver lenger) og smoothies o.l.. Lurer da på hva som er det beste proteinpulveret å velge? Er jente, om det har noe å si... Vurderer å kjøpe noe med sjokolade eller vaniljesmak, men ikke noe annet, da det høres litt kvalmt ut :oops:

Er litt opptatt av at det skal være rent, altså ikke tuuusen forskjellige ingredienser. Må helst være noe jeg kan få tak i på en lettvint måte. Har vurdert Quest sine proteinpulver, men da må jeg bestille fra iHerb og har ikke muligheten til dette akkurat nå.

Så hva er det reneste og mest velsmakende proteinpulveret, som også kan brukes i baking? :lol: Stiller jeg kanskje litt for høye krav til proteinpulver nå? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er svært sær på smak når det kommer til proteinulver, men denne synes jeg er fantastisk god i vaniljesmak:

Activate Elite Gold 3kg - myrevolution.no

Vet ikke hvor god den er til baking, men når den blandes med melk smaker den som milkshake.

Koster litt, men jeg er heller villig til å betale litt ekstra for en god smak, enn å betale billig og kvie meg for å drikke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...