Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente som har trent styrke en god stund nå, og endelig klart å lage et program. Det er en 2-splitt hvor jeg trener slik:

Mandag:

Rygg+mage

Tirsdag:

Armer+bein

Onsdag:

rygg+mage

Torsdag:

Amer+bein

Fredag:

rygg+mage

Lørdag:

Bein

Søndag:

Armer

Jeg trener også veldig mye kardio, så på de dagene hvor jeg trener bein og armer føler jeg det blir litt mye. Jeg har endel øvelser per muskelgruppe, og øktene blir veldig lange. Aner ikke hvordan jeg skal legge opp programmet. Så trenger litt hjelp til å endre programmet med best mulig resultat.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33514-trenger-hjelp-til-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mulighet til å skrive litt om hva slags øvelser du trener på de forskjellige dagene , evt hvilke mål du har for treningen? Hva har du trent /trent mot tidligere?

Du trener ikke fremside overkropp noe særlig foruten mage og armer, stemmer det? (altså ikke bryst eller skuldre?)

Når jeg trener armer, trener jeg også bryst og skuldre.

Her er øvelsene:

Bein:

Beinpress

Burlgarsk

Monkeykicks

Glutenbridge

Knebøy

Hip thrust

Gående utfall

Armer:

Push ups12•4

Benkpress 12•4❗️

Bicepscurl med manualer 12•4

Opptrekk manualer 12•4

Planken m/roing 12•3

Vekt bak rygg 8•4

Dips 12•4

Sidehev 8•4 5kg

Skulderhev 6•4 7kg

Kabeltricep 10•3

Rygg:

Markløft

Stående roing

Nedtrekk

Latsroing fra kabel

Negative chins/pullups

Tidligere trente jeg mest kondis, noe jeg enda gjør. Er hekta på å løpe, men blitt mer interessert i styrke det siste halvåret! Har fulgt dette programmet en stund, og føler jeg får fremgang, men har ønske om å forbedre det. Målet er å bli mer markert og lavere fettprosent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...