Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det må innrømmes at mannen har en fantastisk fysikk! Men som nevnt i overskriften så er det spesielt desse musklene som skiller seg ut hos Ronaldo. Har ikke sett lignende. Mannen er garantert ectomorph, men har en sinnsyk overkropp der han er bred over hele linjen.

Jeg trener mye baseøvelser og avslutter som regel med en intens mageøkt, men ser ikke fnuggen til en noe så bred og markert kropp som det der.

Jeg har v-formen,men er ganske slank rundt midjen, så det jeg lurer på er hvordan jeg bør gå frem for å få den "bredden" Ronaldo har over det hele. Hvilke øvelser bør jeg fokusere på?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33198-cronaldo-vinger-lats-obliques/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ecto-, endo- og mesomorph er noe man bare kan ignorere, da det sjelden har noe vesentlig å si.

Vingene til Ronaldo vil du få av ryggøvelser, gjerne diverse roøvelser.

Fokuser primært på god muskelkontakt (da det er vanlig at man jukser ved å bruke biceps istedet), for så å øke. Lats er en muskelgruppe som, for mange, responderer svært lett... og det skal lite til for å få en ganske markert bredde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...