Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat starta å jogge litt igjen etter svangerskap. Var i bra joggeform før fødsel og hadde ingen plager med knær o.l. Har bare løpt et par ganger nå, men det gjør utrolig vondt i begge knærne. Bør jeg fortsette? Jeg elsker å løpe, men kondisjonen er elendig, så det går jo ikke så fort. Evt. noe jeg kan gjøre for at det ikke skal være vondt?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/33098-vondt-i-kn%C3%A6r-etter-l%C3%B8ping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjennes ut som det er på framsiden av kneet. Verst i høyre, men egentlig begge. Kjenner det også når jeg går. Vanskelig å beskrive hva slags smerte det er. Jeg klarer å løpe med det, men vondt er det! Jeg har jo ikke løpt på over et år, og så begynte jeg nok litt "rett på". Håper bare det vil forsvinne etterhvert..

Har det så mye å si da? :) Jeg tror jo at jeg skjønner hva problemet er; jeg har sikkert begynt for hardt etter lang tid uten trening. Spørsmålet mitt er om jeg kan fortsette løpingen og satse på at det blir bedre, og om det er noe annet jeg kan gjøre? Spesielle øvelser eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...